måndag 17 december 2012

Söndag!

En härlig bild från tävlingen igår. Det gick jätte bra för tjejerna även fast de bara tävlade mot varandra. Jag är så glad för att jag får vara deras tränare. De utvecklas hela tiden och de är för himla duktiga + super söta, hihi! Just nu sitter jag och pluggar engelska som inte är jätte kul men måste göra klart det tills imorgon. Måste vara 3-5 sidor och jag är bara på min andra :( men jag kämpar på. Har också gjort klart ett fotoalbum på fuji som jag ska ge bort i julklapp till Johans föräldrar. Det blev faktiskt skit fint. Senare kommer Johan. Då ska vi baka och bara mysa. Vill därför hinna skriva klart min uppsats så jag kan slappna av senare. Har bara denna och ett nationellt prov imorgon sen är jag KLAR för denna terminen!!!!!!! LÄNGTAR till jullov. Har många planer och är skit taggad. Bl.a ska jag åka till fjällen med tova + familj och åka skidor, det är julafton  & nyår, dagläger med tjejerna, trip till Ikea, julshopping, fira "jul" med Tova, gymnastik avslutning för mig och tjejerna + MASSA mer! Är så lycklig just nu!

Inga kommentarer: