tisdag 11 december 2012

Ny vecka!

Idag är det måndag och jag mår prima. Är rätt trött men glad! Har haft en jätte bra helg. I fredags var jag hos min sångcoach. Vi övade på låtarna som vi ska spela på julkoncerten 4 januari. Efter det fick jag skjuts av Johan till Tova. Vi kollade på X-factor finalen och myste. På morgonen gjorde vi frukost och kollade på julkalendern. Jag trodde inte att den skulle vara så bra när jag såg skådespelarna som skulle vara med men jag gillar den ändå, faktiskt! Sen drog vi på träningen och efter det tränade vi barnen. De har blivit så jäääävla duktiga!!! Sen på kvällen drog jag och Johan ut med några kompisar. Vi var ute till 5 typ. Vi hade skit kul och dansade hela natten. Vi har aldrig vart ute tillsammans men det här var skit kul. Efter det sov vi hos Johan. Igår gjorde jag typ ingenting. Pluggade och kollade tv hela dagen. Senare på kvällen kom Johan och åt grillat hos oss. Efter en stund åkte vi hem till honom och kollade solsidan + massa mys. Idag hade jag sovmorgon vilket var väl behövt. Snart ska jag ta tåget till alingsås för att träna. Är inte så jäääättte taggad för jag är HUR hungrig som helst. Får se om jag kanske köper något på vägen.

Inga kommentarer: