onsdag 19 december 2012

Mot avslutning!

Nu sitter jag i skolan och väntar på att Tova ska sluta. Jag kom till skolan i tid för en lektion men det visade sig att vi inte skulle göra något på den lektionen så jag kom hit i onödan. Men på lunchen drog jag, Kristin, Johan, Erik och Eric till donken i partille och käkade glass. Sen drog vi en snabbis till Allum och jag hann köpa en julklapp som jag har letat efter så himla länge. Blev super glad! Sen drog vi tillbaka till skolan för att gå på en "bankett". Ettorna i vårt lag har en nobeldag där de håller tal och annat. Då har de efteråt en såkallad bankett och där käkar man massa gott och leker lite. Det var helt okej och skit goda chokladbollar. Nu har jag gjort klart en frågequiz till tjejerna och ska dra mig vidare för att åka på avslutning. Ska bli så kul!!!!

Inga kommentarer: